A felelős üzlet és felelős marketing dilemmái

Milyen döntést hoznál, ha választanod kellene a gyors profit és a hosszú távú társadalmi felelősség között? A felelős üzlet és marketing dilemmái nap mint nap előkerülnek a vállalatok működésében – gyakran nem is olyan egyértelmű válaszokkal, mint gondolnánk.
A kérdés nemcsak az, hogy mit lehet tenni, hanem az is, hogy mit érdemes – és milyen következményekkel számolhatunk mindkét irányban.

Milyen döntést hoznál, ha választanod kellene a gyors profit és a hosszú távú társadalmi felelősség között? A felelős üzlet és marketing dilemmái nap mint nap előkerülnek a vállalatok működésében – gyakran nem is olyan egyértelmű válaszokkal, mint gondolnánk.
A kérdés nemcsak az, hogy mit lehet tenni, hanem az is, hogy mit érdemes – és milyen következményekkel számolhatunk mindkét irányban.

A témakört interaktív esettanulmány segítségével dolgozzuk fel, amelynek része egy üzleti (marketing) probléma kontextusának a bemutatása, ezt követi egy szituációs játék, majd a tapasztalatok megbeszélése. Előzetes felkészülésre nincs szükség, de nagyon számítok a tavaly már megtapasztalt aktív részvételre.

Dátum:
2025-05-12 | 18:00
Előadó:
Neulinger Ágnes