Kríziskommunikáció, avagy hogyan cselekedhetünk felelősen a vállalati reputáció védelméért?

Kétféle szervezet létezik: az egyik aki már átélt vállalati krízist és a másik, aki majd át fog.

Készüljünk fel tudatosan a havária helyzetekre, fordítsunk gondot a megelőzésre.

Mit tennél, ha egy váratlan negatív esemény hatna a szervezetre? 🤔
Hogyan kommunkálnál róla? 💭💬
És elsősorban kinek, milyen csatornán, milyen üzenetet❓

Az előadás alatt szimulációs játékok segítségével keresünk megoldást megtörtént vállalati krízisekre.

Kétféle szervezet létezik: az egyik aki már átélt vállalati krízist és a másik, aki majd át fog.

Készüljünk fel tudatosan a havária helyzetekre, fordítsunk gondot a megelőzésre.

Mit tennél, ha egy váratlan negatív esemény hatna a szervezetre? 🤔
Hogyan kommunkálnál róla? 💭💬
És elsősorban kinek, milyen csatornán, milyen üzenetet❓

Az előadás alatt szimulációs játékok segítségével keresünk megoldást megtörtént vállalati krízisekre.

Dátum:
2023-10-18 | 18:00
Előadó:
Andó Júlia