Sikeres cég, ütős kommunikáció

Az előadás arra keresi a választ, hogy milyen kompetenciák szükségesek a vállalati kommunikáció működtetéséhez, és azokat hogyan lehet megszerezni, illetve milyen alapelveket hívhatunk segítségül a felelős értelmiségi hozzáállás kialakításában.

A vállalati kommunikáció kulcsfontosságú tényező a piacok megtartásában és növelésében, mely mára áthatja a cégvezetés összes részterületét. A vállalat identitásának, arculatának fenntartása, a stakeholderek befolyásolása alapvető feladattá vált, mely egyszerre számos csatornán keresztül zajlik.

Az előadás arra keresi a választ, hogy milyen kompetenciák szükségesek a vállalati kommunikáció működtetéséhez, és azokat hogyan lehet megszerezni, illetve milyen alapelveket hívhatunk segítségül a felelős értelmiségi hozzáállás kialakításában.

Dátum:
2023-03-07 | 18:30
Előadó:
Ponácz György Márk